Saturday 14 July 2018

Punca Parti Mata Satu Marahkan Jim Carrey


Pengacara rancangan : Apakah itu? Adakah itu tanda kumpulan tertentu?

Jim Carrey : Macamlah kau tak tau apa benda tu! Kau betul tak tahu apa benda tu?

Pengacara rancangan : Memang aku tak tahu.

Jim Carrey : Kau tak tahu, Jim Fallen pun kononnya tak tahu, David Letterman pun konon tak tahu. Semua komik dan industri hiburan kononnya tak tahu. Apa bendanya ni (membuatnya sekali lagi). Kann??

Pengacara rancangan : Apa benda tu?


Jim Carrey : Come on Jimmy. Serius ni. Masanya dah tiba. Orang semua bercerita benda-benda macam ni. Aku datang malam ni, nak cerita benda yang sebenarnya. Aku nak jadi seorang peniup wisel (wistle blower). Aku sebenarnya penat dengan segala kerahsiaan dan penipuan yang berlaku. 

Itu adalah tanda rahsia bagi Illuminati dan.. kauu adalah sebahagian dari sistem itu.
Tanda itu adalah lidah mengejek semua orang!!

(Jim Carrey mengejek all seeing eye yang sebenarnya menjadi tanda illuminati).


Aku bosan dengan benda ni semua.
Aku nak semua orang berhentikan lawak ni.
Tau kan maksud aku ni.

Pengacara rancangan : Hahahaha...

Jim Carrey : Dah bertahun dah, pengacara rancangan bualbicara,
orang yang dalam industri hiburan telah dilantik oleh kerajaan untuk memesongkan semua orang.
Benda-benda macam buat lawak, buat kau orang semua rasa kelakar. 

Korang semua sibuk dengan rasa kelakar dan suka,
akhirnya korang tak tahu apa sebenarnya berlaku dalam dunia ini. 

Dia orang buat rancangan sampai masuk dalam hutan,
semua orang telanjang, duduk dalam kumpulan pulak tu,
semua orang kata ni semua kelakar.

Terjemahan bebas incikposmen


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...